Váš e-mail:*
Vaše jméno:*
Předmět zprávy:*
Vaše zpráva:*
* Povinná pole

NAPIŠTE NÁM Jsme on-line
VOŠ, OA, SOŠ a JŠ s právem státní jazykové zkoušky Ekonom

VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA  -  Personální management

Vstup do škola on-line





Fotogalerie

Tisk
Mapa webu
A
A
A

2. V

Vloženo: 30.11.2016 | Autor: admin| Zobrazeno: x |

Administrace zkoušek, klasifikovaných zápočtů a zápočtů

 

student

  • splnit požadavky vyučujícího daného předmětu (seminární práce, připouštěcí test ...)
  • včas se přihlásit přihlásit v systému školy - VOŠ - Termíny zkoušek 
  • nutnou podmínkou pro zdárné vykonání zkoušky (zápočtu, klasifikovaném zápočtu) je předložení Výkazu o studiu ve VOŠ zkoušejícímu

 

vyučující

  • zveřejní požadavky ke zkoušce (zápočtu, klasifikovanému zápočtu)
  • zapíše úspěšný výsledek zkoušky (zápočtu, klasifikovaném zápočtu) studentovi do Výkazu o studiu ve VOŠ
  • zapíše výsledek zkoušky (zápočtu, klasifikovaném zápočtu) do systému školy - Hodnocení VOŠ
  • po ukončení zkouškového období vytiskne Klasifikační protokol VOŠ 

 

OBDOBÍ ZIMNÍ:

  • zápočty: 3. - 6. leden 2017
  • zkoušky: 9. - 28. leden 2017
  • odevzdání indexu: do 28. leden 2017

 

OBDOBÍ LETNÍ:

  • zápočty 29. květen až 2. červen 2017
  • zkoušky 5. - 22. červen 2017
  • odevzdání indexů: do 22. červen 2017

Souvislá odborná praxe

termín konání:

15. - 26.5.2017

termín odevzdání smluv:

do 9.5.2017

termín odevzdání všech dokumentů z praxe:

do 2.6.2017

 

Informace k odborné praxi

PRAVIDLA PRO PLNĚNÍ SOUVISLÉ ODBORNÉ PRAXE 

  • 1)    Studenti v průběhu školního roku absolvují odbornou praxi v rozsahu: 2. ročník - 3 týdnů, 3. ročník – 4 týdnů.  
  • 2)    Studenti si praxi sjednávají sami po předchozí dohodě s danou firmou.
  • 3)    Při výběru místa praxe se studenti řídí svým zájmem o danou problematiku       a svým plánovaným profesním zaměřením.    
  • 4)    Všichni studenti si ze stránek školy stáhnou „Dohodu o vykonávání praktického vyučování“ ve dvou vyhotoveních (viz příloha), které nechají potvrdit v organizaci, kde budou praxi vykonávat a odevzdají obě vyhotovení dohody paní Magdě Zabilanské (viz termín odevzdání dohody), která jim je potvrdí a jedno vydání obdrží zpět pro organizaci (všechny údaje musí být vyplněné na PC).
  • 5)    Studenti požádají zástupce organizace o výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku, který přiloží k Dohodě o vykonávání praktického vyučování.
  • 6)    Nejpozději do týdne po skončení praxe odevzdají studenti všechny písemnosti paní Magdě Zabilanské.
  • 7)    Studenti odevzdávají tyto písemnosti:  a)    hodnocení souvislé praxe, b)    docházkový list,         c)    zprávu z praxe,     d)    potvrzení o proškolení BOZP - všechny potřebné formuláře jsou ke stažení na internetu (odborná praxe).
  • 8)    Zprávu z praxe vypracovávají studenti dle zvláštních pokynů (obsah zprávy z praxe).
  • 9)    Splnění požadavků odborné praxe je podmínkou pro uzavření ročníku.  
  • 10)Onemocní-li student v průběhu praxe, je povinen tuto skutečnost neprodleně  nahlásit firmě i škole a dohodnout si náhradní plnění.   
  • 11)V průběhu praxe si jsou studenti vědomi, že nereprezentují svým chováním a vystupováním jen sami sebe, ale celou školu.
  •  

POKYNY K SOUVISLÉ ODBORNÉ PRAXI

  • 1. SMLOUVA - DOHODA O VYKONÁVÁNÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ - formulář si student stáhne ze stránek školy (viz příloha dole) a nechá  je potvrdit
  • v organizaci, kde bude praxi vykonávat - oba potvrzené výtisky odevzdá
  • paní Magdě Zabilanské – viz termín odevzdání potvrzených dohod. Při tisku vyplněné dohody používejte oboustranný tisk.
  • POZOR! Dohody musí být vyplněny pouze na počítači, ručně tam budou jen podpisy zástupců obou stran.
  • 2. VÝPIS Z OBCHODNÍHO A ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU ORGANIZACE - přiložit k "Dohodě".
  • 3. ARCH HODNOCENÍ SOUVISLÉ ODBORNÉ PRAXE - vytisknout (viz příloha) - poslední den praxe ho student předá k vyplnění zodpovědnému pracovníkovi, který ho měl v průběhu praxe na starost.
  • 4. DOCHÁZKOVÝ LIST - vytisknout (viz příloha) - průběžně zaznamenávat činnost, kterou student v organizaci vykonával, na konci praxe nechat potvrdit zodpovědnému pracovníkovi - vyplňovat na PC.
  • 5. ZPRÁVA Z PRAXE - po skončení praxe student zpracuje zprávu ze souvislé odborné praxe (zpráva bude obsahovat všechny náležitosti dle pokynů) - viz příloha dole.
  • 6. PROŠKOLENÍ BOZP k vykonávání souvislé odborné praxe – ihned při nástupu na praxi absolvuje student školení BOZP a potvrzený formulář odevzdá ve škole, případně ho oskenuje a odešle na adresu m.zabilanska@skolaekonom.cz. Formulář musí být do 2 dnů od nástupu odevzdán/odeslán.

Shrnutí:

Potřebné dokumenty - před nástupem na praxi
  •   Smlouva vyplněná studentem a potvrzená firmou (2 výtisky)
  •   Kontakty na firmu a vedoucího pracovníka
  •   Výpis z obchodního rejstříku firmy
Potřebné dokumenty - při nástupu na praxi
  •     Potvrzení o proškolení - BOZ (potvrzení musí být do dvou dnů po nástupu na praxi odevzdáno ve           škole - viz informace k odborné praxi)
  •     Docházkový list
  •     Arch hodnocení 
Dokumenty, které se odevzdávají po praxi
  •     Zpráva z praxe
  •     Docházkový list
  •     Arch hodnocení

 

Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.